Monday, February 20, 2012

din filmele de wend, plus altele si mai si

1. pe MGM, prind secvente dintr-un film cu tineri de colegiu, altruism si handicapati care numai sa vrea si invata sa mearga, ba sa si danseze; si deodata pe o sosea din aia americana, de-a lungu-i adica, aud o voce feminina, delicata:
if you go away, when i love you so
there be nothing left in the world you know
just an empty room full of empty space
like the empty look i've seen on your face...

but if you stay...

si mi-am amintit superba muzica a tineretei mele de colegiu/facultate, careia ii stiam versurile si care parca era altfel. moody blues si demis roussos. uite-asa te face miorlaita o alegere de canal nechibzuita!

2. mut pe DIVA si acolo dialog la fetele gilmore, in care se negociaza data casatoriei:
- la inceputul lui aprilie familia X este plecata in vacanta, la sfirsitul lui aprilie nu se poate ca trebuie sa nasca pisica lui babette...
- parasuta mica!

intermezzo
3. jazz sta pe diagonala pieptului meu; la inceput mi se pare grea si cum deja inima mea batea sa sparga carcasa care o tinea inchisa, simt citeva secunde ca ma innec.
cum nu se lasa data la o parte, incerc macar sa o potrivesc altfel, dar ea nu cedeaza: sta lipita cu o labuta pe barbia mea si una pe obraz. ii simt nasul de catifea umed.
treptat de la respiratia scurta si sacadata incep sa respir mai amplu, ridicind odata cu coastele si cosul pieptului si mitza care priveste la ce i se intimpla.
in vreo 5 minute respir bine si nici nu o mai simt, iar jazz a adormit - cred eu - incalzindu-ma.
pret de jumatate de ora m-am linistit ridicind ritmic blana superba si eleganta a unei pisi lata si lunga, adormita, pretioasa comoara. si ce e plinsul pe linga aceasta alinare.

update
4. luni, ma uit la anatomia lui grey, un serial in care exista un cuplu, el negru - dr burke si ea japoneza sau chinezoaica. au dialogurile cele mai hazoase. el privind bradutul, caci e craciunul:
- sper sa ma ajuti deseara sa-l impodobesc.
ea: - sunt evreica! [abia ma tin de fotoliu]
el: - n-am stiut.
ea: - tatal meu vitreg e saul rubinstein!
el [care ia totul in serios]: - atunci cind e hanuka?

si tot asa... golaneala din media
5. pe 21 febr seara, la actualitati, la PRO-TV reportajul care da startul audientei nationale se refera la arestarea unui interlop de iasi. judecatorii au interzis accesul in sala de tribunal a rudelor fiindca altfel nu s-ar mai fi inteles om cu persoana.
asta nu mai e gluma, nu e de ris!
acesta e un post privat in care exista un neprofesionist, ma aude cineva? afaaaaaaraaaaa.

to dream the impossible dream
6. miercuri las totul balta si revad pe MGM don quijote cu peter o'toole si sophia loren.
a cita oara?

1 comments:

cristina said...

vic, nu te aude nimeni, n-are nici un sens sa te mai agiti. de dragul ratingului se permite acum orice in televiziuni. bine ca n-au zis ca nu s-ar mai fi inteles om cu pom.