Monday, February 13, 2012

Jon fasman – biblioteca geografului

O biblioteca, in jurul careia se invirte o plasa de intrigi politiste, crime si tot tacimul – o biblioteca ziceam, formata din obiecte oculte, misterioase si nu carti.

nervul tresare doar cind titlurile capitolelor incep sa sune cam asa: El este tatal tuturor lucrurilor miraculoase de pe pamint.

atunci se schimba situatia, nu ca ni s-ar da cheia balmajelilor cu rusi, evrei, olandezi, americani…

dar,

unul este hermes trismegistus si intelegem ce nu a putut/vrut autorul sa spuna.


http://www.scribd.com/doc/59528916/Hermes-Trismegistus-Asclepius-1657

http://www.okazii.ro/catalog/59827106/hermes-trismegistus-corpus-hermeticum.html


5 comments:

simf said...

coincidenta? eu zic ca nu. pe amandoua va citesc cu drag, uneori va urmez recomandarile:
http://dianaalzner.blogspot.com/2012/02/biblioteca-geografului.html

vic said...

daaaaa.
sa stii ca mare parte din cartile astea care apar cu kg sunt ca niste teme de seminarii de filologie adunate, dupa ce ai speriat autorii ca ramin cu restanta daca nu.

eu fac o pauza si citesc graham greene la greu, acolo tehnica, pot sa invat si eu sa scriu un roman :-))

vic said...

si am o observatie personala: vor sa zica multe si de fapt nu ramii la sfirsit cu mare lucru, le uiti imediat.

un graham greene zice un singur lucru, dar iti place in cite feluri il zice, si la urma mai vrei.

cred ca fac o criza de balzac.

simf said...

eu am intrat in criza de eco:D

vic said...

@simona
eco zici?
terfeloage au ajung acele carti.
citite si rascitite.