Wednesday, February 8, 2012

izolati in uitare

nu-mi aduc aminte de cind e ger, parca dintotdeauna imi apasa umerii.
nu ma mai incalzesc, in creierul meu e frig, e siberie.

vin acasa cu lactate, vinate la carrefour fiindca au disparut altfel din rafturile de cartier.
jazz se infiinteaza si miroase aburul fierbinte de lapte din oala de pe aragaz, si abia apuc sa-i pun 3 linguri pe farfurioara ca le-a si lipait imprastiind generoasa stropi.
zicea simona ca asa o sa faca!
dar imediat dupa jazz fac si eu acelasi lucru, beau cana dupa cana si termin litrul de lapte cumparat.
[atit eu cit si jazz suntem fiinte care in mod normal nu consumam lapte]

vintul sufla sinistru printre culoarele dintre blocuri.
dimineata gerul imi taie respiratia, crivatul ma spulbera impingindu-ma dintr-o margine in alta a trotuarului. zapada inghetata scirtiie puternic sub ghete iar striatiile antiderapante de pe talpi nu-mi folosesc la nimic. to die, to sleep no more...

7 comments:

simf said...

offf, si dupa toate frigurile astea sa mai si fii captiv in prorpiul oras... o sa treca. energie sa (mai) ai pana atunci. si lapte cald, ca face bine inclusiv la liniste si moral.

Olivia si Tudor said...

Poate va ganditi ca laptele e un fel de zapada lichida si vreti sa o terminati mai repede. Ma duc sa imi incalzesc si eu o cana :)

cristina said...

iti spun sigur ca toate astea o sa treaca! mairezista un pic, apoi o sa fie foarte foarte bine, o sa vezi! e doar o iarna mai nabadaioasa, nu s-a inventat inca iarna care sa nu mai treaca.

vic said...

@simf
ieri m-am dus din nou la carrefour: rafturile goale, cotu lapte.

vic said...

@olivia
ba nu, nu gindim nimic.
vine din instinct, asa cum primavara cind trec pe linga tarabele cu banane ma apuca subit nebunia.

vic said...

@cristina
asa am zis toata tineretea, apoi vreo 20 de ani am sperat si ai dreptate, a trecut vremea, dar nu s-a intimplat nimic.

deprimarea vine din faptul ca trecerea e inexorabila, iar noua nimic bun nu ni se mai intimpla.

cristina said...

vic, stiu, dar nu vreau sa mai spun si altora. nu mai spune nici tu. hai sa ne prefacem ca e frumos de tot si poate ceva bun se va alege. uite, jazz e o bucurie, nu?