Monday, September 7, 2015

Boris Berezovsky Chopin Etudes Op. 10

 

am vrut sa aduc aici orice clip din LA GRANGE DE MESLAY FESTIVAL cu Boris Berezovsky (piano) 2011 pe care l-am vazut ieri pe mezzo cu acest program:
Johannes Brahms
Piano Sonata No. 1en C major opus 1
Paganini Variations opus 35 - first book

Frédéric Chopin
Scherzo No. 3 in C sharp minor opus 39
Barcarolle in F sharp major opus 60
3 Impromptus
3 Valses

dar, nu am gasit.
asa ca, aduc un chopin la fel de tehnic minunat.
da, acesta este chiar acel boris berezovsky, spre regretul nostru al tuturor, cazut sub tavalugul istoriei.

3 comments:

Nour said...

Tangential desi oarecum forţat cu Boris Berezovsky :
Lui Raaj si mie ne place sa-l ascultam pe Rahmaninov .
Atunci cand santem suparati , dezamagiţi de toţi si toate , preferam Rahmaninov - Rapsodia pe o temă de Paganini ptr. pian si orchestră , opl.3 .
Inchidem ochii si visam impreună la toate cate n-au fost sa fie ...
Raaj doarme de o viaţa cu mine - are aproape treisprezece anisori , este o combinatie de caucazian gri , nu mai are dintisori dar i-au ramas prestanţa , demnitatea , verticalitatea , in pofida vicisitudinilor si adversivitatilor de tot felul care l-au încercat pana a-l lua eu alaturi - mai bine spus pana a ma accepta el .
L-am numit " Raaj " dupa personajul cu acelasi nume din " Shree 420 " ( Articolul 420 ) cu Raaj Kapoor - un film de mult uitat si considerat desuet dar pe care-l vizionez deseori , prioritar cand sunt obosit ori suparat si care poate avea oarecum trimiteri la motanelul meu .
De altfel , si Rahmaninov - Rapsodia pe o tema de Paganini , la care faceam referire , se regaseste in coloana sonora a filmului cu parfum de imposibil-posibil respectiv " Somewhere in time " ( Undeva-Căndva ) , cu Jane Seymour si Cristopher Ree - stii tu .

Desigur , toate acestea nu au importanţă iar eu nu mai vorbesc cu tine !
Uite asa !

vic said...

știu ca nu vorbești,
dar,
eu ma milogesc prietenește,
sa 'vuim putin prin semne' :-))

Nour said...

In ordine !
Nu sunt arogant , ranchiunos - sunt doar încrezut .
Asta si ptr. ca sunt sensibil , delicat-rafinat , politicos-stilat , manierat-distins .
Mai am si spiritul viu , mai am si o scanteie de suflet .
Peste toate , m-am nascut in costum si am fost infasat in cravate , deci trebuie sa umbli usurel cu mine , deoarece daca nu-mi convine ceva plec tunand si fulgerand conform numelui meu predestinat .
La plecari ma pricep cel mai bine - asta am facut toata viaţa ...
Sunt surprins ca nu ma recunosti - ti-am citit comment.urile la postarile din " Blogul Simonei " si te-am considerat mereu apropiata .
Tot nu intelegi ?!
Eu sunt Norul Simonei , tot eu sunt si Piticul ei , tot mie imi apartin celelalte nume atipice din comentariile care se regasesc in postarile ei .
Sunt la Simona din iarna trecută , din preajma sarbatorilor si ne-am inteles tare bine .
Pe ea am numit-o " Minunata " din anumite considerente .
Pe tine o sa te numesc " Mititica " ptr. ca asa vreau eu .
Vezi , am o carte de vizita si contez pe recomandarea Simonei .
Acum vrei sa mai vorbesti cu mine ?