Tuesday, September 22, 2015

cele 10 carti ale copilariei mele

psihologul daniel david a realizat o grupare a cartilor esentiale pentru dezvoltarea culturii personale. va propun si eu astazi prima grupa:
10 carti fundamentale pentru copilarie (formarea personalitatii)

intre timp ma gindesc si eu la copilaria mea, sa vedem ce-mi mai amintesc. acum, am emotii, oare o sa scot 10 carti?
nu cititi link-ul inainte de a face lista voastra personala, si nu va lasati furati de amintiri. sau si mai bine, lasati-va!

daca trimiteti link-uri spre blogul vostru, eu o sa le adaug aici. 

http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/50-carti-trebuie-citite-putea-considerat-cult-lucrarile-baza-dezvoltarea-imaginatiei-1_55fad34df5eaafab2cb5611d/index.html


Psihologul Daniel David a realizat, la solicitarea unei edituri,

Citeste mai mult: adev.ro/nuv0kk
Psihologul Daniel David a realizat, la solicitarea unei edituri,

Citeste mai mult: adev.ro/nuv0kk
Lucrările 1-11: Fundamentale pentru copilărie (formarea personalităţii)

Citeste mai mult: adev.ro/nuv0kk
Lucrările 1-11: Fundamentale pentru copilărie (formarea personalităţii)

Citeste mai mult: adev.ro/nuv0kk

1 comments:

Simona Fusaru said...

Considerând copilăria așa, până pe la 12 ani, de-a valma, cum mi-au venit în minte:
Micul prinț
Aventurile lui Til Buhoglindă
Alice în Țara Minunilor/în Țara Oglinzilor
Zânele din Valea Cerbului
Poveste valahă
Peter Pan
Mary Poppins
Povești cu zâne
Similda și lupta cu piticii nani
Legendele Olimpului
1001 de nopți
Iliada. Odiseea. Eneida (repovestite)
Basmele lui Colin
Mark Twain, Karl May, Jules Verne, Charles Dickens
și, nu râde, Hogaș – Pe drumuri de munte