Thursday, May 27, 2010

caldura

5 comments:

Corina said...

Deja?

vic said...

corina draga, ori jazz a avut prea multa blana si nu a dovedit sa cada cita trebuie,
ori vara a venit prea repede, dupa ce acum citeva zile am crezut ca e aprilie [la inceput].

Corina said...

Da, ai dreptate - acum 2-3 zile nu mai stiam ce sa fac de frig - era ca in noiembrie; azi...am scos limba, la propriu...
Saracii blanosi! :)
Nu a venit prea repede - perechea "mea" de turturele cloceste al treilea rand de oua (au avut 2 pui - si saracele statea pe oua si pe pui in timp ce ningea pe ele in martie, apoi doar unul pentru ca o cioara le-a furat un ou, iar acum, acum 2 zile am vazut un ou nou - probabil sunt 2 acum, nu stiu pentru ca una sta mereu in cuib...)
E vremea aiurea si trecerile prea bruste...

vic said...

si eu am crescut pe balcon serii de pui de turturele, cu drame specifice - cazut din cuib, zburat prin balcoanele vecine...

dar cind a aparut jazz, s-a dus o lupta feroce pentru teritoriu si a cistigat mitza. ea nu ar fi ajuns la cuibul turturicilor, dar ele s-au temut pentru pui.

mi-amintesc si eu de unii ani cind se grabeau cu puii si zapada ii prindea micuti si neajutorati, dar supravietuiau. mai cadeau si oua din cuib.

simf said...

si caldura, dar mai ales rasfat. dar bine-i sta asa, rasfatata!