Monday, May 31, 2010

jazz, capitan de plante aromatice

busuioc rosu pentru simona

8 comments:

simf said...

e o minune minunata busuiocul rosu!!! am intrebat la florarii, in piata, toti stiu ca exista, nimeni nu are seminte, lucru tare frustrant.
jazz pazeste plantele?

vic said...

din folclor stiu ca nu ies din semintele pe care le-as stringe: dar adun in toamna.

eu intotdeauna pun rasaduri pe care le iau de la cei care au si ardei, vinete, rosii...

jazz e stapina balconului; seara linge apa de pe frunze si toate astea aromate miros smotocite. citeodata se preface ca le maninca, eu alerg dupa ea, ea fuge, vine iar pe balcon iar se preface.

e un spatiu mic, dar ne jucam si noi cum putem.

Corina said...

Frumos si mi se pare corect - sa fie capitan :)

vic said...

@corina

asta imi aminteste de o cunostinta care avea un hamster caruia-i zicea vasile.
vasile in sus, vasile a ros telecomanda, vasile a ros cablul de la telefon...

dar vasile era domnisoara.

e capitan, iar eu merg in virful picioarelor cind capitanul doarme. si nu trintesc usile. iar cind face miau la usa de la baie, alerg sa i-o deschid.

Corina said...

Vic, eu ce spuneam? Te-a "adoptat", te "tolereaza" in spatiul ei, nu? :)

vic said...

citeodata ma accepta si mai mult, incit imi roade mineca de la pijama; de aceea toate pijamalele mele au mineca stinga cu franjuri.

Grişka said...

Văd că faci aromaterapie, dar coada promisă unde? :))

vic said...

@griska

avem si coada, am postat.
isi pierde maretia la spalat cind se face caraghioasa, jordie.