Tuesday, May 18, 2010

jazz se camufleaza si pindeste






12 comments:

Corina said...

Pe cine pandeste?

Grişka said...

Bravo, Jazz! Eşti o adevărată pisică, faci cinste neamului nostru de feline de elită!

vic said...

@corina

pupazoii, mustele, fluturii, lacustele. si picioarele mele, care acum fiind goale sunt mai apetisante.

vic said...

@griska

atunci de ce nu am voie carnita cruda?
eu sunt felina de biblioteca sau ce?
daca nu prind nimic important la vinatoare, ca muste si fluturi nu servesc, dar ii prind,
atunci de ce nu mi se dau ficatei de pasare care-mi plac foarte mult?

simf said...

ca orice felina care se respecta, jazz vaneaza. spera sa prinda o bucatica de carne cruda ca doar de-aia e animal carnivor!

Mirela said...

O iubesc pe Jazz! :P

Olivia si Tudor said...

Problema birmantzoiilor cand se ascund este coada aia stufoasa. Mereu le iese in peisaj :)

vic said...

@simf
motanii tai ce maninca?
ca doar nu traiesc cu vrabiile de pe gard?
stau in hamac si maninca... halva.

vic said...

@mirela
multumesc, si eu o iubesc pe serafina care-i o pisi foarte expresiva.

cine mai e fotografiata si pictata de artisti? cine are frumusetea mai apreciata de ochiul cunoscator?

vic said...

@olivia si tudor
pai da, coada aia are un rol important, e ba vilvoi, ba pendul, ba sub mine in fotoliu.

eu personal am mare grija sa nu pateasca nimic.

simf said...

motanii mei manca atentie, timp, nervi, crantanele, conserve, ce-avem noi prin frigider pentru uz personal si uneori carne. carne cruda. sunt disperati dupa ea.

vic said...

@simf
mi se pare corect, carne cruda ca doar sunt animale de vinatoare.