Thursday, June 17, 2010

37 de grade






12 comments:

Rodica said...

Un evantai si un ventilator la domnisoara...Dar repede!!!

Olivia si Tudor said...

Si sarurile :)
A inceput sa vaneze umbra.
In perioada asta mi se pare ca pisicii se transforma incet incet in presuri.
Tudor prefera de cateva zile sa doarma in sifonier.

vic said...

sufera teribil de caldura.

sta intr-o oala mare de vreo 18 litri pe care o am pe hall fiindca nu am apa calda, si incalzesc.

sau pe parchet, intinsa exact ca un pres.

Corina said...

Vai ce-mi vine sa-mi bag degetele in blanita ei - am o slabiciune pentru puful de pe burtica :)
Nu are tentative de a se instala in chiuveta?
Sau sa caute gresie, ciment (interior, nu pe balcon ca ala e cald) si sa se faca placinta cu burtica lipita?

Mirela said...

Sărăcuțele pisicuțe...Serafina e periată și udată nonstop, abia vine la apă, atât îi e de cald...azi e mai răcoare, dar tot cald a rămas!
Am postat...avem cozi (dar votăm cu Leo). Jazz e o scumpă și o iubită! :P
http://mirelapete.dexign.ro/2010/06/concurs-de-cozi-de-ma%C8%9Ba/

Corina said...

Ne, ne, ne - noi suntem cavaleri - votam pe toti si, mai ales, pe domnisoare! :)

Pisu said...

Da da...asa stau si eu toata ziulica...nu am chef de nimic...nici de mancare...

Cosmin Haias said...

si nu stiu daca-i fericita pispirica ta, dar Candy a mea (un, de fapt "o" shi tzu) este cu siguranta...am tuns-o la piele si nu mai sufera chiar asa...

vic said...

@corina
nu cred ca e loc din casa unde jazz nu si-a bagat urechile si codita. ceea ce voi arata intr-un post pentru tine.

acum, ca e cald, e si mai nelimitata in spatiu. sigur, in frigider nua fost inca. :-)

vic said...

@mirela
da, si eu o ud pe jazz toata ziua.
multumesc pentru link.
o coada este cea mai respectabila parte dintr-o mitza. :-)

vic said...

@cosmin
poze cu candy tunsa,
un regat pentru poze cu asa o mitza de rasa tunsa.
poate capat curaj si o tund si eu pe jazz.

vic said...

@pisu

ai cazut in lene de la 1 mai, am crezut ca ti s-a intimplat ceva rau.
de ce nu scrii?
te rog pune poze cu numita coada si hai pe blog, stai acolo culcat cu fata in sus, zau ca nu-mi place.