Tuesday, June 22, 2010

concursul continua

pe blogul mirelei pete, lucky motanul scrie o poezie adecvata momentului:

Despre cozile de mâţă aş vrea să ştii
că sunt extensia unei agilităţi sufleteşti cât se poate de feline
hors concours, îţi mărturisesc că am
o admiraţie nestăvilită faţă de coadă
nu numai din pricina modului unduios, dansant
în care îşi face apariţia de fiecare dată prin lume
ci şi din prejudecata că într-o bună zi,
atunci când voi învăţa acele salturi prin aer
care mă vor ajuta să umblu mai mult zburând decât călcând
deasupra oamenilor şi caselor şi firelor de tot felul
în care de la o vreme ne-am încâlcit cu toţii existenţa,
minunata mea coadă alb negru mă va ajuta
să aterizez în siguranţă în lumea celor concrete
în virtutea unui echilibru perfect asigurat nu atât de muşchi şi vertebre
cât de conştiinţa existenţei lor
care-mi bântuie de la o vreme prin minte
în aceste clipe în care singura formă de zbor
la care-mi permit să mă dedau
sunt aceste cuvinte precare pe forumul unui blog drag!

s-a inscris si pisi naomi, facindu-si intrarea in rime:

Auzind că e concurs,
Naomi ţinu discurs:
Lume, ia priviţi la mine
Nu credeţi că se cuvine
Cu aşa coadă frumoasăSă fiu Miss Coadă, aleasă?
Tocmai d-aia am conchis:
La concurs mă-nscriu precis!

serafina, natasa, gretel si mia, snejinska si miki.
avem 12 pisi in concurs pina acum, dar lista e deschisa!
aveti link-uri in ordine cronologica:

http://vicoprea.blogspot.com/2010/06/concurs-de-cozi-de-mitza.html

http://vicoprea.blogspot.com/2010/06/concursul-coada-de-mitza.html

http://vicoprea.blogspot.com/2010/06/concursul-avanseaza.html

5 comments:

Mirela P. said...

Lucky Motanul a scris, ca de obicei, o superbă poezie, dedicată codițelor voastre, scumpelor...codate!

Despre cozile de mâţă aş vrea să ştii
că sunt extensia unei agilităţi sufleteşti cât se poate de feline
hors concours, îţi mărturisesc că am
o admiraţie nestăvilită faţă de coadă
nu numai din pricina modului unduios, dansant
în care îşi face apariţia de fiecare dată prin lume
ci şi din prejudecata că într-o bună zi,
atunci când voi învăţa acele salturi prin aer
care mă vor ajuta să umblu mai mult zburând decât călcând
deasupra oamenilor şi caselor şi firelor de tot felul
în care de la o vreme ne-am încâlcit cu toţii existenţa,
minunata mea coadă alb negru mă va ajuta
să aterizez în siguranţă în lumea celor concrete
în virtutea unui echilibru perfect asigurat nu atât de muşchi şi vertebre
cât de conştiinţa existenţei lor
care-mi bântuie de la o vreme prin minte
în aceste clipe în care singura formă de zbor
la care-mi permit să mă dedau
sunt aceste cuvinte precare pe forumul unui blog drag!

vic said...

multumesc mirela, am adaugat si in post poezia, cu referintele de rigoare.

Rodica said...

Cand votez?Cand ma produc artistic in descris cozi si hotarat frumuseti paroase?Ce-am vazut pana acum e absolut miaunesc...Si pe strada urmaresc cozi,parca-s la vanatoare.Zilele trecute,pana sa ma dumiresc unde mi-e aparatul foto,a plecat minunata coada de pisica salbatica a strazii mele.Un motan fustangiu,gri cu dungi razlete ce isi plimba comoara de coada cautand admiratoare...

vic said...

@ la sfirsitul lunii; juriul e independent, veti primi email cu link-ul de concurs si apoi o sa deliberati intre voi.

membrii juriului nu sunt posesori de mitze.

Rodica said...

Stiu ca nu sunt posesoare de matza,doar iubitoare!Am prins ideeea!:P