Thursday, June 24, 2010

jazz vrea la concurs






20 comments:

tetris said...

Mi se pare normal sa vrea si ea :)
Prima poza e f tare!

Rodica said...

Unde vrea sa plece?(in a 3a poza)

Corina said...

Pai nici nu se putea sa lipseasca! :)

vic said...

eu ma feresc sa-i fac poze cind sta pe bara balconului de frica, dar tot a cazut de 3 ori.

dupa temp de 37 de grade, azi dim aveam 15 grade pe balcon, iar jazz era infrigurata, adica vrea in brate sau sub patura.

Missouri said...

Jazz, sunt căzută pe spate! Asta nu e coadă, intră la categoria "blănuri scumpe".
Chiar dacă sunt pisică, tot trebuie să recunosc evidenţa: eşti grozav de frumoasă! :)

Olivia si Tudor said...

Cum sa nu participe? Oricum vad ca isi baga coada peste tot, inclusiv in dulap. Cea mai amuzanta mi se pare prima poza. Chiar si imi pozitia aia de "delasare" isi pastreaza gratia pisiceasca.

motanul Grişka said...

Am tot respectul pentru o asemenea coadă! Dacă aş fi biped, mi-aş scoate pălăria!

pisica said...

la asa coada fabuloasa, are si sanse mari!
a cazut si ea de pe balcon??? ai mare grija! naomi s-a potolit doar cand am pus labuta in gips... a fost crunt.

fanica said...

waw!!!strasnica coada!mai ceva ca o veverita...sa stii ca de abia acum am vazut ce pisica frumoasa esti.ce zici,iesim la un laptic in una din serile astea? ;)

SNEJINKA said...

miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
de plăcere şi uimire cred că m-am îndrăgostit la prima privire:)

Mirela P. said...

Vic, stii ca am o slabiciune pentru Jazz...asa ca, da-o jos de pe bara balconului ca morrrrr! Of, scumpele de ele, si Serafina tare ar vrea sa sara dupa pasarele... Frumoasa coada, frumoasa pisica, succes! Pupam codatele nostre! :P

Mirela said...

Vic, am adugat poze noi cu Serafina.
Las linkul aici, sa le introduci in concurs! Pupicuri! :P
http://mirelapete.dexign.ro/2010/06/concurs-de-cozi-de-ma%C8%9Ba/

vic said...

@missouri
si eu tot asa ii zic, un manson, un guler...
ea se uita la mine si mie mi-e rusine fiindca am sentimentul ca intelege, dar nu gusta gluma mea.

vic said...

@olivia
aia e pozitia ei se somn; m-am gindit mult, si am crezut ca numai jazz face asa, fiindca e alintata si habar n-are de pericole, ca animalele nu-si arata burtica unde-s cel mai vulnerabile.
dar nu, mai fac si alte pisi, la jazz e mai spectaculos fiindca e colorata.

vic said...

@pisica & naomi
doamne fereste, nici nu vreau sa ma gindesc.
si asa imi sare inima la orice mieunat mai special sau toana de-a lui jazz.

vic said...

@griska
aferim!!

vic said...

@fanica
laptic jazz nu mai bea de cind era de vreo 8 luni, cind a inceput sa miaune gros si a intrat in calduri.
nici altele nu bea.
dar puteti sa va intilniti la o coada de pestisor sau surpriza cu menta.

vic said...

@snejinka
cind am vazut atitea poze de pisi m-am convins definitiv ca toate pisicile au ceva special si sunt foarte frumoase.
probabil de aceea sunt alesele!

vic said...

@mirela
am vazut noile poze, poti sa adaugi pina inclusiv pe 30, tot acolo. din ce pui, din ce sunt mai frumoase.

daca ai sti cum o cert pe jazz cind se cocoata pe bara, si stie ca ma supar, iar cind o prind si o strig sa intre in casa, vine fuga si vrea in brate. ma santajeaza, adica, nu ma mai certa, mai vic.

strelnikov said...

uh. chiar tot blogu asta'i cu pisici?

owneru e tipa sau ce