Tuesday, July 27, 2010

cind jazz era pisoias

asa a inceput povestea: jazz avea 2 luni si 2 zile cind in 8 sept am adus-o acasa la mine - acum, eu sunt acasa la ea.

jazz nu stia sa se joace cu jucarii, a avut 4 frati si se jucau intre ei. trebuia sa-i prezint fiecare jucarie cu rabdare si s-o invat cum se face. de aceea azi crede ca si eu sunt pisica.

mica si curioasa, pufoasa si foarte curata. curata fiindca facea baie cu sampon de pisici, si nici in ziua de azi nu comenteaza baia, fiindca ea crede ca asa fac pisicile.

citeodata se straduia sa se linga si atunci scornea cele mai incredibile pozitii.

aceasta e pozitia de veghe; de dormit doarme abandonata cu burtica in sus, si toate 4 labutele in toate partile, cind sforaie, ofteaza si face pirtz.

dormitul in prosop, asa e cind esti mic, prea mic si repede dus de acasa.

jazz arata spre mindria mea, ca va merge devreme la scoala, ca-i plac cartile si scotocitul mai ales unde n-ar avea voie. nu apuc sa-i spun asta, a ajuns acolo inaintea interdictiei.

mingiuca asta, cumparata de la salonul de pisici, se va dovedi neatragatoare, si locul ei va fi sub frigider, de unde nu poate fi scoasa decit o data la 1 an. dar, se vede labuta din spate, care are alb la pernute.

dintr-o cutie de imprimanta, am facut un fel de labirint, si fiindca repede a devenit neincapatoare, diferite parti ale corpului ii ies prin tot atitea diferite gauri. noaptea se auzeau bufnituri de credeam ca se darima cite ceva.

jocuri, ce bine e sa fii mic, fara griji. vom vedea mai departe ce griji a inceput sa aiba jazz.

aceasta jucarie de plus e ecologica si are in tirtitza niste granule; jazz o smotoceste si o cara in dinti de colo-colo.

de dupa fotolii, pindeste sa-mi sara in cap cu orice ocazie; probabil crede ca am chemat-o.

obosita adoarme in cele mai nastrusnice pozitii, dar cu botul in ceva moale, crezind ca e mama ei pisoaica. asta totusi rar, de obicei e in brate la mine.

8 comments:

simf said...

vic, ce minune de vremuri... m-a apucat nostalgia, mi-am amintit de jinx mic... pana sa-l am, n-as fi crezut vreodata ca o pisica imi poate oferi atatea satisfactii.

Grişka said...

Eu am susţinut întotdeauna că un pui de pisică e cel mai frumos lucru din lume! :)

Olivia si Tudor said...

Oh, doamne! (nod in gat) :)

vic said...

iar cind face miau intr-un anume fel linga o usa, alerg sa i-o deschid.

vic said...

nici nu-mi vine a crede ca au trecut 3 ani, de cind am adus-o in buzunarul de la pulovar.

ce idei aveam si eu la inceput, ca o sa doarma separat, in cosul ei, ca asa, ca pe dincolo.

acum stau ca o caraghioasa cite 5 minute la marginea chiuvetei sa ma linga pe mina fiindca altfel nu bea apa, asta iarna pe viscol mergeam pe jos la billa sa-i cumpar mincarea preferata...

Pisu said...

O citez pe mama: Ce bine ar fi fost sa raman mic!!! Eram tare dragalas si jucaus...nu aveam ghearele si coltii de acum :))
Tare scumpa e Jazz...zici ca e o jucarie mica...blanita aia perfecta :D

SNEJINKA said...

offf
de parcă n-am fost destul de mhelancholic azi
mi-auuu ascuns pozele prin foldere da' las'că miauuu dau io dă ele
jazz, minunăţie, tu eşti spuma laptelui cu ochi de cer şi mare, eşti o frumuseţe pe care-o mîngîi pe musteţi (doar)din depărtare. dorul şi frumuseţea doare?. miauuuooocer grablică alinare, jazz, eşti visătoare?

Lady Io said...

Ce frumusete de pisica mica! Ce pufosenie si dragalasenie!