Wednesday, March 2, 2011

iarna e tot aici

11 comments:

simf said...

in 2-3 saptamani vine ea primavara cu pasarele la geam si fluturi zburand prin casa...

Grişka said...

Miao, ce-mi place pătuţul ăsta! :)

Pisu said...

Asa este...tot aici e iarna asta...si eu am dormit azi pe caloriferul cald :D

vic said...

@simf
si daca e prea tirziu?
de ce nu intelege ea ca acum trebuie sa vina.

vic said...

@griska
acela e un spatiu in care jazz nu poate fi invadata; pisi fiind, a priceput prima acest lucru, si mai des decit doresc eu, se retrage sub calorifer. si doarme, cind pe o parte, cind pe alta. cind colac, cind cu o labuta pe afara.

vic said...

@pisu
ce viata mai este si asta?
parca am fi ursuleti, hibernam 1/2 de an. vreau soare.

Olivia si Tudor said...

Cat seamana birmanezele intre ele uneori, fizic vorbind. Si Tudor si Musette au firele acelea gri din coada.
Jazz mai sta in balcon cand e asa frig? La noi vrabiile au cuib langa geamul de la baie, intre blocuri, si il innebunesc pe Tudor. Poate sa fie si ger, el cere sa ii deschid geamul sa le pandeasca.

Rodica said...

las' ca vine de sambata...

Mirela P. said...

las un trei pupicuri pe botic, din partea Enyei, a Serafinei și a mea! Miau! :)

Anya said...

It looks so sweet warm and cozy in your bed :-)
We love it .....

Hugs Kareltje & Betsie

mariette said...

acum,a sosit primavara!!!ai un blog foarte interesant!Felicitari!