Tuesday, March 29, 2011

miss jazz

4 comments:

Olivia si Tudor said...

Oh zei, daca ar vedea-o Tudor...
Se spala ca Musette, cu frenezie, isi face carlionti. "Barbatii" nu sunt asa tacticosi cand se spala.
Si are un guler impresionant Jazz, chiar ca o regina elisabetana. :)

vic said...

da, o dinastie birmaneza n-ar fi fost deloc de neglijat.

eu nu am avut de a face cu motani birmani, pe tatal lui jazz l-am vazut - era o frumusete.
decit cu un birman semigolan al unui vecin, care umbla intre blocuri si era spaima tuturor neamurilor pisicesti bataus si mare imens, puternic.
cind iesea motanul lui cirmaciu afara, se facea liniste.

Olivia si Tudor said...

Tare motanul asta al lui Cirmaciu. :))
Nu stiu cum ar fi Tudor in societate, eu il banuiesc ca e mai mamos (din vina mea?) si pampalau, dar cine stie...
Cele doua iubite pe care le-a avut, Kitty si Musette, i-au mai si tras cate una din cand in cand. Ori e pampalau ori e cavaler.:)

vic said...

e un lord!
cum ar fi sa-si strice imaginea zbirlindu-se si scotind mieunaturi groaznice. never.