Wednesday, January 11, 2012

aceasta pisi

cumpar pentru jazz vitakraft herzis, niste vitamine inimioare colorate. ma gindeam ca o sa le trateze ca pe surprize.
jazz le-a mirosit dupa care mi-a aratat ce coada stufoasa are.
asa ca in fiecare zi, iau cite o inimioara, tin minte culoarea si o pun farimitata fie in hrana umeda, fie in crontanele. si amestec bine.
ei bine, hrana umeda nu o maninca, crontanelele le alege si gasesc intr-o parte farimele rozalii sau verzui. imi vine sa o omor.
si in carti scrie ca pisicile nu vad culori.

dar,
noaptea vine ca o smechera sa o tin in brate, si doarme tresarind-zvicnind si oftind, rupindu-mi sufletul. nu o mai omor azi.

7 comments:

Anonymous said...

Poti incerca cu Friskies, pisica mea nu se mai satura de ele si apoi nu trebuie sa te ingrijorezi, are timp sa se ingrase. Ai grija doar sa nu fie bolnava, mai ales ca nu e castrata..

Rodica said...

;))))))))
am murit eu înaintea ei, de râs! A ta nu mănâncă şi al meu a ajuns să lingă orice vas întâlnit. Nu pot dezgheţa carne cu el prin preajmă. De cât timp mănâncă prost Jazz?

vic said...

@rodica
carne cruda maninca si jazz, dar nu se poate numai din aia.
ieri i-am lasat bobite si o vitamina amestecate si dimineata am gasit toata mincarea vomitata.
e un razboi asta, din care cineva o sa iasa cu o vizita la doctor si analize.

Rodica said...

Ah, nu! Muşeţel doar amuşinează, nici vorbă de mâncat carne crudă sau ce nu i s-a dat! Joacă multă şi împrăştie peste tot bucăţele pe care după ce le-am muşcat, le scuipă!
Uh, vizită la doctor,'cuşca' de transport...chin mare!

Anonymous said...

A mea a avut o perioada din asta de infometare in jur de 1 an. Am descoperit ca avea o gingivita(gingii rosii si inflamate), i-am facut un tratament cu antibiotice, o parte din dinti si masele au cazut..... nu s-a rezolvat in totalitate problema, dar s-a ingrasat de atunci, e lenesa si doarme mult chiar daca nu e castrata. Antibioticele au fost injectabile si apoi tablete, din cauza asta varsa cam tot ce manca. Poate la Jazz e de la vitamine, sincer mi s-a intamplat si mie ceva asemanator de la niste vitamine :)
Cred ca e perioada adolescentei 1-2 ani, daca se joaca si e activa, nu e nimic grav. Incearca sa nu-i dai peste zi de mancare, seara ar trebui sa manance cu pofta si .. verifica-i dintii.

vic said...

@anonymous
jazz are 4 1/2 ani si e sterilizata. e regulat dusa la medic.

e drept ca niciodata nu a fost grasuta, desi eu as vrea.
nu vad nimic la gingiile ei, fiindca ele sunt maro, ea fiind o birmana. abia cerul si fundul gurii sunt rozalii dar partea din fata e maronie.

Rodica said...

la gingivită, n-ar trebui să-i miroasă gura?