Monday, January 9, 2012

dimineata in ianuarie

1. desi ningea repezit oblic, stergatoarele facind fata cu greu zapezii, m-am intilnit cu 3 biciclisti: primul care arata ca o fantoma - fantoma de la banca - mi-a sarit in ochi datorita vestei lui verzuie reflectorizanta, altfel nici un fel de semnalizare. dar era pe contrasens.
al doilea pedala calm pe soseaua centrala a orasului pe prima banda, si avea tot ce-i trebuia pentru a fi remarcat. si a oprit la stop, punind un picior pe trotuar.
ultimul a fost de tot haiul: pedala pe o straduta laterala, dar circulata, avind un bec de culoare rosie sub sa, care se aprindea intermitent. astfel ca de la distanta in rafalele de zapada vedeai o luminita la vreun metru de la sol, zburdind rosu.
ma tot gindesc ce-o fi fost in mintea lor.

2. eu tin cu acest tenace, doctor, arab, fanatic - raed arafat, caruia ii dau de am si uitat citi ani 2% pentru SMURD. si vreau sa stiu ca daca voi avea un accident, un echipaj de-al lui va veni ca urgenta. iar daca nu, paguba in ciuperci, tot acolo am sa dau acest impozit, pentru altii, care sunt mai putin norocosi.
vreau ca raed arafat sa fie lasat sa desavirseasca acest sistem care e un fel de dumnezeu de urgenta.

2 comments:

Anonymous said...

imi place cum scrii!

vrei sa fii prietena mea? :)

vic said...

asa carevasazica, prietenii sunt pe toate gardurile! [blogurile]
nu stiu daca am resurse sa fiu prietena cuiva, oricui. e tirziu.