Thursday, January 5, 2012

amurg de iarna

1. sunt melancholica si-mi casuneaza ca mitza e slaba: asa ca purced la o vinatoare suparata de vitamine si hrana noua, ma interesez de o clinica veterinara abia deschisa cu un medic tinar si sper eu, laborator.
jazz cocotata pe modulul de linga chiuveta e atenta la ce-i spun dar cred ca nu nimeresc subiectul fiindca intoarce coada la cutia cu gourmet, si ignora ca e interzis sa bea agheazma.
ea e seful.

2. as dori ca in mahalaua in care stau in afara celor 5 banci, 3 asigurari, finante, 2 clinici dentare mari de lux, 6 farmacii, 3 pravalii non-stop scumpe, sa am: o cizmarie, o croitorie, o librarie si un club de scrabble.

4 comments:

Rodica said...

aş veni şi eu la club...

vic said...

am o idee de cum ar fi acest club, dar nu e timpul potrivit.
sigur ar avea si hand-made.
fonduri, spatiu.

tetris said...

Seamana perfect cu ceea ce vad eu de la geam, te-ai mutat langa mine, Vic? :)

vic said...

@tetris
am fost programati sa traim cubic, paralelipipedic, egal si nefericit.
eu sunt marea notocoasa de la geamurile careia se vede prin spatiul dintre blocuri, CERUL.