Wednesday, August 12, 2009

jazz en dormant [1]

e cald, jazz doarme in patul ei, de-a lungu, de-a latu. nu misca si e insensibila la fotografiat. altadata alerta la orice miscare, jazz e intr-o stare cataleptica. doarme asa, de la ora 1 a amiezii pina la 8 seara. doarme. rapusa.
alaturi, in patul meu, citesc. apoi, imi vad de ale mele.
la inceput am fost ingrijorata, veneam sa verific daca respira, apoi cind am vazut ca si-a facut un obicei din a dormi ziua si a se juca noaptea, m-am linistit la figurat, si am trecut pe insomnii la propriu.

ma uit la burtica ei pufoasa pe care o expune fara nici o grija sau aparare.
mi se pare frumoasa, eleganta si aroganta in acelasi fel.
parca are labutele de catifea groasa, iar pe interiorul lor pernute din piele maro de o finete greu de descris. imi place mult sa o mingii pe labutele astea minunate. nasul tot din piele lucioasa, blanita in combinatii inimitabile de maro, alb si bejuliu.
e foarte curata si parfumata si ma simt calma si echilibrata in sufocantele temperaturi de 28 de grade in interior, dar o presiune extraordinara, cu ochii pe ea si in carte alternativ.
citeodata ofteaza, sau are un spasm scurt al labutelor. ma gindesc ce-ar putea visa aceasta alintata mitza.
aceasta e pozitia in care jazz si cu mine ne odihnim in d.a. acestei veri in zile caniculare, impreuna. si acesta-i inceputul. [ce sofisticata-i vara, ce simpla si in linie dreapta iarna.]

8 comments:

Sakura said...

:)
da, asa se intampla-se trece pe program nocturn.
nu e asa ca si mananca mai degraba seara iar nu ziua?
o zi foarte buna
:)

vic said...

da, exact asa.
seara maninca si bea apa multa, de zici ca-i camila.

o sa caut azi la supermarket mincarea aia cu sos salsa, friskies conserva, pe care am vazut-o pe blog-ul tau. sa incerc sa vad daca-i place.

Sakura said...

Da. Sakura nu mai mananca unoeri nimic. Este drept ca in Bucuresti este ingrozitor aerul din atmosfera. Sper sa fie la super-market. Eu i le variez. Este drept ca a facut o "fixatie" cu marca asta-nu mai mananca decat "Friskies" umed, am mai zis. Acum e pe PhControl-Purina. E cotoi, are o varsta si trebuie sa am mare grija ce ii dau sa manance.
Sper sa ii placa Purina lui Jazz. La sakura inaintea ei ar fi Cesar pentru pisici dar este excesiv de scumpa asa ca..doar de sarbatori-noroc ca e in cutiute mici si i le dau pe post de cadou:)
Prisacile sunt aici:
http://romanianormala.blogspot.com/2009/08/turism-agapia-si-varatic.html
dar e o tema interesanta in viata de dincolo de net.
O zi foarte buna
:)

vic said...

jazz maninca purina. acum are punga aceea verde-albastru metalizat cu pui si orez.

scoate sunete si se freaca de mine cind deschid punga si da cu nasucul ei de mirosul apetisant.

am gasit art, dar credeam ca ai si poze cu prisaci. eu sunt consumatoare de miere. o sa vezi.

Sakura said...

:)
Nu asa li se zice. De la fenomenul de "roire" specific vietii monahale-nu sunt bigota dar fenomenul din regiunea respectiva este unic (cele mai mari manastiri de femei nu numai de la noi si mixul acesta de organizare specific-nimeni nu a scris o carte, un articol nereligios legat de asa ceva). Dar au si stupi la manastire-eu nu am fotografiat-nu le cunosc pe cele de acolo foarte bine si intrarea la ele este dificila.
:)
Ah stiu punga-uneori iarna i le dam. DE obicei ii luam la kilogram pentru ca avem un magazin pentru ei langa bloc.
Astept sa vad postul legat de miere
O zi foarte buna
:)

vic said...

am inteles. ignoranta.

prisaci de maicute. probabil le aseamana cu stupul si organizarea albinelor. ar putea fi o idee interesanta.

Sakura said...

http://www.evenimentul.ro/articol/prisaca-manastireasca.html
:)
nu ai avut nevoie de informatia asta.
eu am intalnit-o pentru ca am facut teren in bucovina, am stat acolo saptamani de zile sa inteleg ce e cu oamenii dintr-un sat. asa am aflat.
dar e chiar ca la albine :)
zi buna

Anya said...

Beautiful lovely cat :)
purss
Kareltje =^.^=