Tuesday, August 18, 2009

jazz lenevoasa

duminica.
e cald inca, lui jazz ii cade ingrozitor de multa blana.
face din bratele lui lili - care o tinea sa-i tai unghiile, un salt si ramine in urma ei prin aer o dira de puf.
vai de mine si de mine.
toata ziua curat covoarele cu cirpa umeda si adun blanitza. jazz sta chiar in mina mea si se muta mai incolo numai cind dau peste ea. se simte vinovata si urmareste totul cu interes.


ii fac baie pe indelete si o fugaresc prin cada. ma plictisisem eu, ca ea ar mai fi stat. adoarme ca traznita si se scoala la ora 8 fix, seara cind casca vreo 5 minute si se intinde.

nu era in plan, dar nu stiu ce sa fac cu blana ei pe care degeaba o perii si aspir. cade.
cred ca de atita apa cita bea are atita blana. :-)

4 comments:

Sakura said...

:)
Invidiez stapana care are pisica cu burta in sus.
Dupa lupte seculare-inclusiv scuipaturi ca uiltimul maidanze am reusit sa ii fac o poza si 3 secunde de film cu burta la vedere
http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/08/la-cererea-lui-vic.html
pentru asta a trebuit sa ii cumpar "Gourmet". dar zilele astea (ca tot e free programul) mai fac poze popate cu el plecand de la "Gourmet".
:)deojdie de bere daca ii place si...periat-nu ai ce face. lui saku ii place drojdia cat de cat. periatul nu-motiv de scandal.

vic said...

sunt uimita cind aud ca pisi mai maninca varza, cartof, drojdie de bere...

jazz nu vrea nimic din toate astea. nici ou, iaurt, lapte, smintina... sau carnea din friptura.

o sa fac un film cum o perii si altul cu aspiratorul.

spune-mi te rog exact ce gourmet cumperi, sa incerc si eu.

Sakura said...

:)
Gourmetul de ieri a fost cu pui si
astazi a mai ramas intreaga cutia cu somon.
producatorul e Purina, cutia e mica- de 85 g. marca e "gourmet gold". l-am luat de la magazinul (si cabinetul) veterinar de la colt (este intr-un apartament din blocul chiar perpendicular pe blocul meu). cred ca trebuie cautat la magazinele de mancare mai mici nu la supermarket.
http://www.pentruanimale.ro/gourmet-m-67.html
cam asa e cutia. e foarte mica.
a mancat 2/3 ieri (1/3 asta noapte pentru ca in bucu a fost foarte cald).
:)
am sa incerc sa ii fac poze cand este "torturat". daca nu azi (este cald si excesiv de nervos) ziele astea) atunci maine sau poimaine. va injura si va marai.
ahh, da, mananca lucrurile astea stranii de cand era foarte mic. nu l-am obligat, el le-a ales.
si mai are un "dar". deosebeste cutiile cu pateu si conservele de peste bune de cele stricate-si tatal lui facea la fel: i se da un varf de continut pe o farfurie. daca o mananca atunci conserva este buna, daca o evita cutia se arunca. iar, nu l-am obligat, am vazut ca a mostenit "darul".
:)

vic said...

inteleg. eu pe jazz am adus-o la 2 luni, si de multe ori ma gindesc ca ar fi deprins mai multe daca macar 1 an ar fi stat cu parintii ei.

asa, ea a crescut dupa capul ei si al meu. probabil face ce fac eu, nu a avut unde sa vada altceva.

lui jazz ii plac conservele de peste - pt oameni, de ton in sos natural. fara ulei. ii dau din cind in cind. maninca si purina cu peste.

in primul an de viata a mincat whiskas, dar apoi a trecut pe purina si asta e.

o sa cumpar gourmet, stiu unde se gaseste.

vad ca si sakura maninca in transe mici. ma innebuneau aia de la whiskas cu 3 pachetele pe zi [de 90 de gr]
pina mi-a zis cineva: ia gindeste-te cit e stomacul ei.